May 222013
 

te group bη ομάδα – με μερικές απουσίες λόγω εξεταστικής περιόδου και άλλων απρόσμενων δυσκολιών

Ολοκληρώθηκε και η φετινή εφαρμογή του προγράμματος ‘Ενδυνάμωση Εκπαιδευτικών’. Φέτος, την ομάδα συντονίσαμε η Βενετία Μπουρονίκου κι εγώ. Εκπαιδευτικοί από όλες τις βαθμίδες (νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, καθηγητές), από τη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση. Το Σάββατο που μας πέρασε, πραγματοποιήσαμε την τελευταία συνάντηση της ολομέλειας για αξιολόγηση και κλείσιμο. Ο καθένας και η καθεμιά έφυγε με ένα δώρο από την ομάδα. Στη φωτογραφία μια σκηνή από τη δημιουργία των δώρων…

te5

Μερικά από τα σχόλια των εκπαιδευτικών για τον τρόπο που επέδρασε το πρόγραμμα στη στάση τους απέναντι στο σχολείο και στο επάγγελμα τους:

Ξεκαθάρισε (με βοήθησε) να έχω επίγνωση των διαφορετικών ρόλων μου και να χειρίζομαι καλύτερα και παραγωγικότερα τις συγκρούσεις…

Αποενοχοποίηση, σύμπνοια με το όραμα μου, στήριξη σε δύσκολες επικοινωνιακές καταστάσεις, αισιόδοξη και ανανεωμένη στάση, αυτοπεποίθηση. Μπορώ να μυήσω την τάξη μου σε μοντέλα που ερμηνεύουν την πραγματικότητα θετικά…

Αισθάνομαι ότι ενδυναμώθηκα, ότι σε κάθε συνάντηση έμπαινα σε μια ενδοσκόπηση και έπαιρνα απαραίτητα εργαλεία (και δύναμη) για να συνεχίσω το όραμα μου. Συνειδητοποίησα όμως ότι χρειάζεται συνεχής δουλειά με τον εαυτό μου και να ανατρέχω στο εγχειρίδιο για στήριξη…

Εργασία και προσανατολισμό στο όραμα μου, συνειδητοποίηση των δράσεων μου…

Να βλέπω πιο θετικά, να πιστέψω στο όραμά μου, να δω πόσα πράγματα εξαρτώνται από εμένα…

Άλλαξε θετικά, κυρίως επέδρασε το ‘ανοιχτό πανδοχείο’ [αναφέρεται σε μια από τις δεξιότητες που αναπτύσσονται στο πρόγραμμα]…

Με βοήθησε να ξεκαθαρίσω τη στάση απέναντι στο ρόλο μου, να συνειδητοποιήσω τη σχέση μου με το επάγγελμα μου και να συνειδητοποιήσω το ‘όραμα’ μου…

Επέδρασε θετικά, με ενίσχυσε. Βοήθησε και στην παραδοχή, αλλά και στην αναγνώριση, κάποιων πρακτικών και στάσεων που ήδη είχα…

Η σύνδεση με το προσωπικό μου όραμα ήταν καταλυτικής σημασίας σε αυτή την κατεύθυνση…

Συνειδητοποίησα τις πτυχές του ρόλου μου στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής κοινότητας, τους ρόλους που εμπλέκονται μέσα στο εκπαιδευτικό πλαίσιο και να ‘κατανοήσω’ το ρόλο των μαθητών…

Ελένη, Μαρία, Αλεξάνδρα, Κατερίνα, Βασιλική, Γεωργία, Ειρήνη, Έλενα, Θανάση, Κατερίνα, Κωνσταντίνα, Ευγενία, Κωνσταντίνε, Έφη και Σοφία… ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πορεία που κάναμε παρέα!

 Leave a Reply

(required)

(required)