Feb 212018
 

Η Λένα Ασλανίδου και η Λίλη Βασιλείου βρίσκονται στη Monza της Ιταλίας για το Partners Meeting του Go To Diversity Project. Αφορά project στο οποίο συνεργάζονται πέντε εταίροι με χρηματοδότηση από το Erasmus+.

Το πρόγραμμα Go to Diversity θα έχει διάρκεια 18 μήνες και ως σκοπό έχει την εφαρμογή της μεθοδολογίας Go Deep Game σε τέσσερις χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Σκοτία) με ταυτόχρονη διεξαγωγή έρευνας για τα αποτελέσματα του παιχνιδιού, ως προς τη δημιουργία σχέσης μεταξύ ανθρώπων από διαφορετικά πολιτισμικά και κοινωνικά πλαίσια.

Η ομάδα των​ εταίρων του προγράμματος Go to Diversity​ είναι:

Go Deep Game

To Go Deep Game είναι ένα παιχνίδι με προσανατολισμό στη διεργασία – το οποίο αναπτύχθηκε από ένα Ευρωπαϊκό δίκτυο επαγγελματιών που δουλεύουν με κοινότητες – ως εργαλείο ενδυνάμωσης της κοινότητας, ανάπτυξης δεξιοτήτων επικοινωνίας και ανάδειξης της πολυμορφίας της γειτονιάς/ κοινότητας. Το εργαλείο αυτό στοχεύει στον συντονισμό των βαθύτερων διεργασιών που συμβαίνουν μεταξύ των ανθρώπων.

Αξιοποιώντας τα 15 χρόνια εμπειρίας από την εφαρμογή της φιλοσοφίας Elos και τα 30 χρόνια εμπειρίας από την εφαρμογή του Processwork, το Go Deep Game είναι ένας συνδυασμός στοιχείων τα οποία θέτουν σε κίνηση αλλαγή που ξεκινάει και καθοδηγείται από την κοινότητα.

Το παιχνίδι προσκαλεί μια ομάδα ανθρώπων να δουλέψουν στα πλαίσια μια κοινότητας για 3 με 7 ημέρες και να δουλέψουν με τις ποικιλόμορφες δυναμικές που είναι αόρατες αλλά επηρεάζουν τις καθημερινές συναλλαγές των ανθρώπων. Το παιχνίδι είναι διασκεδαστικό αλλά ταυτόχρονα απαιτεί από τους παίκτες να εστιάσουν και να δουλέψουν και με τον εαυτό τους.

Το παιχνίδι έχει τρεις φάσεις: στην πρώτη φάση η ομάδα γνωρίζεται και κάνει κάποια πρώτα βήματα γνωριμίας με την κοινότητα ώστε να καταλάβει ποιο από τα έξι πιθανά μονοπάτια να πάρει στο παιχνίδι. Κάθε ένα από τα μονοπάτια καθοδηγεί τους παίκτες σε μια συλλογική κοινοτική δράση που κάνουν μαζί με ανθρώπους από την κοινότητα που γνωρίζουν και εμπλέκουν στο παιχνίδι. Το αποτέλεσμα δηλαδή κάθε μονοπατιού είναι ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα το οποίο συν-δημιουργείται από μια μεγάλη κινητοποιημένη ομάδα μελών της κοινότητας. Στην τελευταία φάση του παιχνιδιού γίνεται ένα κλείσιμο αναστοχασμού, με στόχο την μάθηση από το βίωμα.

Περισσότερα για αυτό το project σε λίγες μέρες!