Jun 072010
 


Φήμες, ολοένα και περισσότερες, λένε πως πάμε ολοταχώς για τη δραχμή. Γνώριμη και παλιά αγαπημένη… Μια από τις πολλές συνέπειες αυτής της επιστροφής στη δραχμή, η συρρίκνωση των επιλογών μας, αποτέλεσμα της επερχόμενης χρεοκοπημένης οικονομίας μας. Θυμήθηκα μαι ομιλία που είχα ακούσει στο TED, και τη δουλειά του ψυχολόγου Barry Schwartz. Στο βιβλίο του “The Paradox of Choice: Why More is Less” υποστήριζε οτι μείωση των επιλογών του καταναλωτή, μειώνει και το άγχος. Εδώ και η ομιλία που έκανε το 2005 στο TED.

(για ελληνικούς υπότιτλους, κάνε ένα κλικ στο ‘view subtitles’ και από το menu διάλεξε ‘Greek’)


 Leave a Reply

(required)

(required)